sâmbătă, noiembrie 27, 2021
regivero.ro/

    CELE MAI RECENTE

    Black Friday la eMAG

    Cand este Black Friday Romania la eMAG?

    Black Friday la eMAG are loc pe 13 noiembrie in acest an. Fiind evenimentul de shopping cu cele mai multe oferte si reduceri. Toate pregatite special pentru aceasta zi cunoscuta drept Vinerea Neagra. Printre produsele care se regasesc in oferta de Black Friday in Romania se numara televizoare, telefoane, laptopuri, produse din categoria Fashion si articole sportive, electrocasnice, accesorii pentru casa si gradina, produse de ingrijire personala pentru adulti si copii, mobila, jucarii si anvelope.

    Black Friday la eMAG inseamna si reduceri de la partenerii din Marketplace. Ca sa te conectezi la ofertele Black Friday, aboneaza-te la pagina de facebook oficiala la Black Friday Romania  sau urmareste siteul Oferte-Online.Ro si vei fi la curent cu toate noutatile, reducerile si produsele vedeta din cel mai asteptat eveniment de cumparaturi. Pregateste-ti lista cu produsele favorite de pe acum www.emag.ro

    Recordurile au devenit traditia Black Friday 2019

    De Black Friday 2019, au fost la oferta 3.500.000 de produse, iar valoarea celor comandate a depasit 499 de milioane de lei. In oferta au intrat si o serie de produse speciale, precum: un Ferrari GTC 4 Lusso, bilete la concerte si festivaluri, servicii medicale, monede si lingouri de aur, ceasuri si bijuterii de lux, pachete turistice sau bilete de avion. Produsul comandat cel mai rapid la deschiderea ofertei a fost un telefon mobil Samsung Galaxy A10: in 28 de secunde, cele 1000 de bucati au fost deja epuizate. Black Friday 2019 a inregistrat peste 10.8 milioane de vizite, 56.931 de clienti noi si un total de 234 ani, 93 zile si 14 ore petrecute pe site-ul eMAG. In plus fata de anii anteriori, 13.58% dintre comenzile de Black Friday au fost livrate in easybox.

    Black Friday 2018 – rezumat!

    Pentru Black Friday 2018, au fost incluse in promotie peste 3.000.000 de produse, carora li s-au adaugat oferte speciale de la 6.100 de parteneri din Marketplace. Printre acestea s-au numarat bilete de avion si la festivaluri, pachete turistice, servicii de infrumusetare, ceasuri de lux sau metale pretioase. In topul vanzarilor au intrat electrocasnicele mici, televizoarele, telefoanele, alaturi de produse IT, pentru casa si bricolaj, articole fashion si de ingrijire personala. Pe langa mii de smartwatch-uri si console de jocuri, au fost adaugate in cos masini si sute de mii de anvelope de iarna, precum si alte produse de sezon: freze de zapada, aeroterme, instalatii de brad si jucarii. Black Friday este ziua in care cad recorduri. In 2018, am avut 9.5 milioane de vizite concretizate in 227 ani, 341 zile, 16 ore petrecute de clienti pe site-ul eMAG. Doar in primele cinci secunde numarul de comenzi a fost de 21.170.

    Black Friday 2017 – rezumat!

    Pentru Black Friday 2017, au fost incluse peste 2.000.000 de produse in promotie, iar clientii au mai avut la dispozitie si oferte speciale pentru vinerea neagra de la mai mult de 4.000 de parteneri din Marketplace. Vizitatorii au putut alege de la electrocasnice, telefoane mobile, produse pentru casa si copii, imbracaminte si incaltaminte, pana la vouchere pentru bilete de avion, ceasuri si bijuterii de lux, pachete turistice si de servicii medicale, toate cu reduceri atractive. Cele mai cautate categorii de produse au fost produsele pentru casa, electrocasnice mici, telefoane, produse pentru ingrijire personala si fashion. Recordurile Black Friday 2017 la eMAG au fost: „secunda de aur” cu 150 de comenzi si „minutul de aur” cu 3.026 de comenzi.

    Black Friday 2016 – rezumat!

    In Black Friday 2016, clientii au putut cumpara de pe site diamante, bilete la festivaluri de muzica, precum si pachete de energie pentru consumatorii casnici. 1.000 de pachete de furnizare de energie electrica au fost incluse in oferta, cu primele 6 luni gratuite, in parteneriat cu E.ON Energie Romania. Oferta Black Friday la eMAG a inclus peste un milion de produse si a marcat prezenta a peste 2.000 de parteneri din Marketplace cu oferte si reduceri avantajoase. Printre cele mai cumparate produse s-au numarat masinile de spalat, frigiderele si televizoarele, dar clientii au ales sa investeasca si in produse de ingrijire personala, carti, parfumuri si smartwatch-uri.

    Black Friday 2015 – rezumat!

    De Black Friday 2015, clientii au putut cumpara lingouri de aur de la eMAG, pentru prima oara. A fost si o zi a recordurilor: s-a inregistrat cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG, de 85.590 euro, plasata pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel, cu o reducere de peste 20.000 de euro. Printre cele mai vandute produse aflate in oferta Black Friday 2015 s-au regasit atat laptopuri, televizoare, frigidere, cat si anvelope, parfumuri, jucarii si zeci de tone de mancare pentru animale. Anul 2015 a mai marcat o premiera: mobile-ul a depasit desktopul, avand 51% dintre cele 5.579 milioane de vizite de pe site-ul eMAG. De asemenea, timpul total petrecut de vizitatori pe site a insumat 116 ani.

    Cum a aparut Black Friday?

    • Pentru multi dintre noi a devenit cel mai asteptat eveniment de shopping al fiecarui an. Privita cu nerabdare de oricine isi doreste o reducere semnificativa pentru produsele dorite, Vinerea Neagra si-a capatat numele pe un fond negativ, din cauza agitatiei si chiar a actelor de violenta pe care le provoca in anii ‘60, in orasul american Philadelphia, cu ocazia inceperii sezonului de cumparaturi pentru Craciun. De la magazine jefuite cu putin timp inainte de ora deschiderii, pana la ambuteiaje si accidente, Black Friday insemna la acel moment disperarea de a obtine produsele dorite.
    • Industria de retail a reactionat si a dat o alta turnura aglomeratiei din magazine, generata de deschiderea sezonului de cumparaturi pentru Craciun. Marile magazine au vazut o oportunitate de a transforma o serie de incidente nefericite intr-un eveniment de care sa se bucure toata lumea si au introdus reduceri, promotii, oferte speciale pentru aceasta ocazie unica. De remarcat este faptul ca multi angajati se invoiau de la munca, invocand tot felul de pretexte, pentru a face o parte din cumparaturile pentru sarbatori cat timp rafturile erau pline si isi puteau alege cele mai bune produse din timp, asigurandu-se ca vor avea pregatite cadourile cele mai potrivite pentru sarbatorile de iarna. Asa s-a transformat Vinerea Neagra intr-un eveniment memorabil si o traditie pentru retaileri: Black Friday a devenit ziua cu cele mai multe reduceri din an, ocazia perfecta de a cumpara din timp produsele dorite, la preturile cele mai avantajoase.
    • Conceptul Black Friday a fost prezentat romanilor de eMAG, in anul 2011. Traditia a fost pastrata in fiecare an, iar clientii din Romania au putut cumpara, de la o editie la alta, produse din ce in ce mai variate, numitorul comun fiind reducerile uimitoare. Nu doar ofertele si reducerile au devenit tot mai atractive, ci si tehnologiile prin care acestea au devenit accesibile clientilor: aplicatia eMAG, plata rapida prin card de debit sau de credit, posibilitatea de a achita in rate fara dobanda sau prin eCREDIT. Pentru a fi la curent cu toate noutatile, in fiecare an, cu putin timp inainte de Black Friday, abonatii la newsletter-ul eMAG primesc un ghid menit sa le faca experienta de cumparare si mai simpla.

    Pune-ti la timp lista de cumparaturi la favorite pe www.emag.ro

    zonia.ro

    CELE MAI NOI

    wevelvet.ro zonia.ro bestvalue.eu