miercuri, octombrie 11, 2023
bestvalue.eu

    CELE MAI RECENTE

    eMAG.ro Black Friday 2022 – tot ce trebuie să știi!

    Când este Black Friday la eMAG?

    Black Friday la eMAG are loc pe 11 noiembrie în acest an. Fiind evenimentul de shopping cu cele mai multe oferte și reduceri. Toate pregătite special pentru aceasta zi cunoscută drept și Vinerea Neagra. Printre produsele care se regăsesc în oferta de Black Friday în România se numără, televizoare, telefoane, laptopuri, produse din categoria fashion, articole sportive, electrocasnice, accesorii pentru casa si gradina, produse de îngrijire personală pentru adulți și copii, mobila, jucării și anvelope.

    Black Friday la eMAG înseamnă și reduceri de la partenerii din Marketplace. Ca sa te conectezi la ofertele Black Friday, abonează-te la pagina de facebook oficială pe Black Friday România  sau urmarește siteul nostru Oferte-Black-Friday.ro și vei fi la curent cu toate noutățile, reducerile și produsele vedeta din cel mai așteptat eveniment de cumpărături. Pregătește-ți lista cu produsele favorite de pe acum www.emag.ro

    Recordurile au devenit tradiția Black Friday 2021

    De Black Friday 2021 la eMAG  peste 1 milion de produse comandate din toate categoriile, cu 40% mai mult decât anul trecut, şi prima casă vândută online, în primele 3 ore de la start. În premieră de Black Friday, a fost vândută online prima casă din România în ansamblul rezidenţial Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny – o casă P+1 de 81,5m² utili cu trei camere decomandate. Valoare comenzilor plasate în primele 3 ore de la startul evenimentului depăşeşte 340 milioane  de lei. În medie, fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMAG şi pune în coş 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu anul trecut. 

    Clienţii Genius au avut, în medie, 9 produse pe comandă şi beneficiază de transport gratuit la easybox şi prin curierat. Ei au economisit până acum 2,7 milioane de lei din costul de livrare. Printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă şi îngrijirea casei, electronicele şi produsele pentru îngrijire personală.

    Recordurile au devenit tradiția Black Friday 2020

    De Black Friday 2020 eMAG a înregistrat, într-o singură zi, 12,4 milioane de vizite, cu 1,6 milioane peste 2019, și produse comandate în valoare de 585,7 de milioane de lei, cu 17% peste anul trecut. Față de prima ediție de acum 10 ani, valoarea produselor comandate a fost de de 17 mai mare și de trei ori mai mare față de acum cinci ani.

    Recordurile au devenit tradiția Black Friday 2019

    De Black Friday 2019, au fost la oferta 3.500.000 de produse, iar valoarea celor comandate a depașit 499 de milioane de lei. În oferta au intrat și o serie de produse speciale, precum: un Ferrari GTC 4 Lusso, bilete la concerte și festivaluri, servicii medicale, monede și lingouri de aur, ceasuri și bijuterii de lux, pachete turistice sau bilete de avion. Produsul comandat cel mai rapid la deschiderea ofertei a fost un telefon mobil Samsung Galaxy A10: în 28 de secunde, cele 1000 de bucăți au fost deja epuizate. Black Friday 2019 a înregistrat peste 10.8 milioane de vizite, 56.931 de clienți noi și un total de 234 ani, 93 zile si 14 ore petrecute pe site-ul eMAG. În plus față de anii anteriori, 13.58% dintre comenzile de Black Friday au fost livrate în easybox.

    Black Friday 2018 – rezumat!

    Pentru Black Friday 2018, au fost incluse în promoție peste 3.000.000 de produse, cărora li s-au adăugat oferte speciale de la 6.100 de parteneri din Marketplace. Printre acestea s-au numărat bilete de avion și la festivaluri, pachete turistice, servicii de înfrumusetare, ceasuri de lux sau metale prețioase. În topul vânzărilor au intrat electrocasnicele mici, televizoarele, telefoanele, alături de produse IT, pentru casa și bricolaj, articole fashion și de îngrijire personala. Pe lângă mii de smartwatch-uri și console de jocuri, au fost adăugate în coș mașini si sute de mii de anvelope de iarna, precum și alte produse de sezon: freze de zăpadă, aeroterme, instalații de brad și jucării. Black Friday este ziua in care cad recorduri. În 2018, am avut 9.5 milioane de vizite concretizate in 227 ani, 341 zile, 16 ore petrecute de clienți pe site-ul eMAG. Doar in primele cinci secunde numărul de comenzi a fost de 21.170.

    Black Friday 2017 – rezumat!

    Pentru Black Friday 2017, au fost incluse peste 2.000.000 de produse în promoție, iar clienții au mai avut la dispoziție și oferte speciale pentru vinerea neagra de la mai mult de 4.000 de parteneri din Marketplace. Vizitatorii au putut alege de la electrocasnice, telefoane mobile, produse pentru casa si copii, îmbrăcăminte și încălțăminte, până la vouchere pentru bilete de avion, ceasuri și bijuterii de lux, pachete turistice și de servicii medicale, toate cu reduceri atractive. Cele mai căutate categorii de produse au fost produsele pentru casă, electrocasnice mici, telefoane, produse pentru îngrijire personală și fashion. Recordurile Black Friday 2017 la eMAG au fost: „secunda de aur” cu 150 de comenzi si „minutul de aur” cu 3.026 de comenzi.

    Black Friday 2016 – rezumat!

    În Black Friday 2016, clienții au putut cumpăra de pe site diamante, bilete la festivaluri de muzica, precum si pachete de energie pentru consumatorii casnici. 1.000 de pachete de furnizare de energie electrica au fost incluse în oferta, cu primele 6 luni gratuite, în parteneriat cu E.ON Energie Romania. Oferta Black Friday la eMAG a inclus peste un milion de produse și a marcat prezenta a peste 2.000 de parteneri din Marketplace cu oferte și reduceri avantajoase. Printre cele mai cumpărate produse s-au numărat mașinile de spălat, frigiderele și televizoarele, dar clienții au ales sa investească și în produse de îngrijire personala, cărți, parfumuri și smartwatch-uri.

    Black Friday 2015 – rezumat!

    De Black Friday 2015, clienții au putut cumpăra lingouri de aur de la eMAG, pentru prima oara. A fost si o zi a recordurilor: s-a înregistrat cea mai mare comanda făcuta vreodată online la eMAG, de 85.590 euro, plasata pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel, cu o reducere de peste 20.000 de euro. Printre cele mai vândute produse aflate în oferta Black Friday 2015 s-au regăsit atât laptopuri, televizoare, frigidere, cât și anvelope, parfumuri, jucării și zeci de tone de mâncare pentru animale. Anul 2015 a mai marcat o premiera: mobile-ul a depășit desktopul, având 51% dintre cele 5.579 milioane de vizite de pe site-ul eMAG. De asemenea, timpul total petrecut de vizitatori pe site a însumat 116 ani.

    Cum a aparut Black Friday?

    Pentru mulți dintre noi a devenit cel mai așteptat eveniment de shopping al fiecărui an. Privită cu nerăbdare de oricine își dorește o reducere semnificativa pentru produsele dorite, Vinerea Neagra și-a căpătat numele pe un fond negativ, din cauza agitației și chiar a actelor de violenta pe care le provoca in anii ‘60, în orașul american Philadelphia, cu ocazia începerii sezonului de cumpărături pentru Crăciun. De la magazine jefuite cu puțin timp înainte de ora deschiderii, până la ambuteiaje și accidente. Black Friday înseamnă la acel moment disperarea de a obține produsele dorite.

    Industria de retail a reacționat și a dat o altă turnura aglomerației din magazine, generată de deschiderea sezonului de cumpărături pentru Crăciun. Marile magazine au văzut o oportunitate de a transforma o serie de incidente nefericite într-un eveniment de care sa se bucure toată lumea și au introdus reduceri, promoții, oferte speciale pentru aceasta ocazie unică. De remarcat este faptul ca mulți angajați se învoiau de la munca, învocând tot felul de pretexte, pentru a face o parte din cumpărăturile pentru sărbători cât timp rafturile erau pline și își puteau alege cele mai bune produse din timp, asigurându-se că vor avea pregătite cadourile cele mai potrivite pentru sărbătorile de iarna. Așa s-a transformat Vinerea Neagra într-un eveniment memorabil și o tradiție pentru retaileri.  Black Friday a devenit ziua cu cele mai multe reduceri din an, ocazia perfecta de a cumpăra din timp produsele dorite, la preturile cele mai avantajoase.

    Conceptul Black Friday a fost prezentat românilor de eMAG, în anul 2011. Tradiția a fost păstrată în fiecare an, iar clienții din România au putut cumpăra, de la o ediție la alta, produse din ce în ce mai variate, numitorul comun fiind reducerile uimitoare. Nu doar ofertele și reducerile au devenit tot mai atractive, ci și tehnologiile prin care acestea au devenit accesibile clienților: aplicația eMAG, plata rapida prin card de debit sau de credit, posibilitatea de a achita în rate fără dobândă sau prin eCREDIT. Pentru a fi la curent cu toate noutățile, în fiecare an, cu puțin timp înainte de Black Friday, abonații la newsletter-ul eMAG primesc un ghid menit sa le facă experiența de cumpărare și mai simpla.

    bestvalue.eu zonia.ro

    CELE MAI NOI

    sinsay.com/ro footshop.ro